Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

12 Haziran 2012 Salı

Zalimsin Biber..

Seni taa köyden getirdim,
Kökünü ıslak pamuklara sarıp, sarmaladım,
Eve gelince hemen su dolu bardağa koydum..
İş yerinden arkadaşıma yağ tenekesini kestirdim,
Bu tenekeyi eve kadar taşıdım,
Yolda kırmızı toprak gördüğüm yerde durdum,
Tenekeyi toprakla doldurdum..
30 dakika kucağımda bu toprak dolu tenekeyi taşıdım,
Eve gelip bir heyecanla annemle beraber ektim seni..
Her gün hâlini hatrını sordum,
Konuştum seninle,
Susuz, sevgisiz bırakmadım..
Ama sen tam 37 gündür 1mm bile büyümedin,
Bir gelişme göstermedin,
Hadi diyelim ki ailenden gelme bir genetikle bodursun,
Ama kökünde de hiç gelişme olmaz mı,
Boy atmanı, biber vermeni geçtim,
Hiç çiçek veremez miydin bana..
Bakarsan bağ, bakmazsan dağ olur demişler,
Hâla umudumu yitirmedim bekliyorum,
Zalim biber
Yüzümü güldüreceğin günü bekliyorum da bekliyorum..
.
... Gülümsemeniz Eksilmesin ...

17 yorum:

mavii dedi ki...

allah seni iyi etsin ya sabah sabah ne gülümsettin beni zalim biber ha:)))))))))
aynı zalimlerden bende de var aldırma :))))

zeynep dedi ki...

Deli hatun:))
Vita tenekeleri olurdu eskiden ondan bulsaydın kesin şimdiye kadar büyürdü yerini yadırgamıştır..

Gurme Şirine dedi ki...

canım ya bibere olan aşkını ne güzel yazmışsın....
bayıldım...
muhteşem bir yazı olmuş...
umarım sevgili biber seni duyar ve sesine kulak verir, sana biber verir inşallah :))
kocaman sevgiler...

MadamB Fashion dedi ki...

Hahaha ne güzel bir yazı:)
madambfashion.blogspot.com
beklerim bloguma

mutlulukoyunu dedi ki...

Çok eğlenceli :) Günlerdir bir çiçek açsın diye gözüne baktığım bir çiçeğim var benimde. Gün içerisinde her şeyi unutuyorum ama onun bakımı için gerekli olan şeyleri unutmuyorum ama cıks elde var sıfır. Yani ne hissettiğini anlayabiliyorum sanırım :) Umarım senin yüzün güler

bahar006 dedi ki...

Canım ya, kıyamam ne kadar zahmet etmişsin, biber bildiğim kadarıyla sıcak sever, kumlu toprak iyi gelir, toprak sürekli ıslak olacak bir de az bişey şerbet yapıp dök toprağıne, bir kaşıkla da dibini çapala, hava alsın, faydasını görürsün, sevgiler:)

Unknown dedi ki...

süpermis :)

~♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥~sinemella~♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥~ dedi ki...

cnm biber olup sana biberler üretesim geldi bu yazıdan sonra hain domdom biber üzme benim pembesintimi!!!

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

deli kııız :))

j.d. dedi ki...

Haha kıymamam.. Umarım biber zalimlik yapmaktan vazgeçip tez zamanda yüzünü güldürür :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

mavii... Hep gülümse sen canım, zalimler etrafımızı sarmış durumda desene :))

zeynep... Vita yada evet tenekeleri bulamadım, sunarla yetinmek zorunda kaldım :))

Gurme Şirine... Beğenmene sevindim canım, teşekkür ederim.. İnşAllah duyar canım, beni duymazsa seni duysun yeter ki duysun :)

MadamB Fashion... Teşekkür ederim :)

mutlulukoyunu... Umarım ikimizinde yüzü güler canım yaa..

bahar006... Sıcak sevdiğini bildiğimden damda bakıyorum ona, suyunuda eksik etmiyorum, dibine bıçaklada çaba yapıyorum ama tık yok canım birde şerbeti deneyeyim, ilk defa duydum :) Acı sever biriyim ama bu şerbet sayesinde bal gibi biber verebilir belki yeter ki versin :))

BilmisCadı... Teşekkürler :)

Sinemim... Canım benim sağolasın güzel huylum, güler yüzlüm :*

Hamide... Efendim canım :p

j.d... Duysun seni de biberim, sağol canım :)

Yeşim dedi ki...

Zalim biber bir değişiklik var mı? :))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

BalAbla... Yok abla yok, kısır mıdır nedir anlamadım..

Adsız dedi ki...

tebessüm ettik sağolunuz :))

sevda s. dedi ki...

Bak sen kötü bibere, benim arkadaşıma nasıl yapar bunu. Iıııı bak kızıyorum ona :)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

biberin son akıbetini merak ediorum

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Adsız... Rici ederim..

sevda s... Kız canım yaaa, hâla tık yok :))

YETENEK-SİZİN... Bacıcım merakını hemen gidereyim bodur kaldı biber, 4cm anca boyu var, başka da birşeyi yok :)