Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

8 Haziran 2012 Cuma

Namaz Ağacım..

Malesef namaz konusunda devamlılığı yakalayamıyorum.. Bir kılıyor, bir kılmıyorum.. Ve kılıp bırakmanın hiç kılmamaktan daha günah olduğunun da farkındayım :( Çünkü az bile olsa ibadetin devamlı olanı makbuldür! Geçen haftalarda burada namaz ağacı gördüm, çok çok hoşuma gitti hemen çıktısını aldım, ve uygulmaya koyuldum.. ( Sebep olanllardan Allahım razı olsun ) Belki bu sayede devamlılığı sağlayabilirim inşAllah..
O kadar haz veren birşey ki bu ağaç!
Namazımı kılayımda boyayayım diye can atıyorum..
Çocuklar gibi şen oluyorum..
Yeşillerim az biliyorum ama çoğlatmak için elimden geleni yapacağım.
.
İstiyorsan Hakkı Aramayi
Meslek Edin Gönül Almayi
Bırak Saraylarda Mermer Olmayı
Toprak Ol Bağrında Güller Yetişsin..
CUMAMIZ MÜBAREK OLSUN
... Gülümsememiz Eksilmesin...

20 yorum:

xcelis dedi ki...

canım hayırlı cumalar ilk sende gördüm hakikaten ne kadar güzel bişeymiş namaz ağacı bende aynı dertteyim Rabbim hayırlarla devamını getirmemizi nasip etsin senin benim hepimizin inşallah
iyi haftasonları kocaman Öpooom

zeynep dedi ki...

Hayatım ne kadar güzel bir fikir ve uygulama imiş çok beğendim gerçekten, acaba oğlumda aynı fikirde olur mu benimle:) Sen kılmaya azimle devam ettiğin sürece devamlılıkta sağlayacaktır.Dua listeme senide ekleyeceğim bundan sonra. Rabb.im yardımcın olsun Hayırlı Cuma.lar diliyorum güzel yürekli kardeşim..

Adsız dedi ki...

bende çıktısını alayım hemen

Gurme Şirine dedi ki...

canım ya namaz ağacı çok hoşuma gitti...
gerçekten insanı teşvik edici birşey :))
hayırlı cumalar canım...
dularımızın kabul olması dileğiyle...

olsun arada fırsat bulup gezmeyi unutma( ama sevdiğinle )...

GüzelGül dedi ki...

harika birrrr fikir bayildim cok iyi düsünülmüs.Bu arada allah kabul etsin canim ins sürekli hic kacirmadan kilmak nasip olur(Amin)

Mein Blog/Blogum

Kurabiye Atölyesi dedi ki...

Canım harikka bir fikir gerçekten. İnşallah herkese nasip etsin Allah namaz kılıp o huzuru yaşamayı.

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

Allah kabul etsin canım...

Böğürtlen Taneleri dedi ki...

Çok begendım canım teşvik edici olmuş bayağı güzel bi fikir.Allah devamlılıgını nasip etsin hepimize.

ÖZLEM TURAN dedi ki...

Tüm kalbimle size dua ediyorum Allah daim etsin, duanız, namazınız eksik olmasın hayatınızda. Sevgiyle kalın...

Tazekahve dedi ki...

Ne tatlı fikir ama :) Özellikle çocuklar için filan da kullanılabiliritesi çok hoş olabilir :)Rabbimiz devamlılık nasip etsin bu en önemli farzda canımcım , sevgiler :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

xcelis... Bende linkini verdiğim arkadaşta ilk gördüm ve çok beğendim canım, bayağıdır var olan birşeymiş ama işte biz yeni görüyoruz, ne yapalım geç olsun güç olmasın.. Dertlerimiz ortak desene, dileğine kocaman bir âmin diyorum.. Rabbim eksikliklerimizi tamamlasın inşAllah canım..

zeynep... Bende çok beğendim ve hemen uygulamaya koyuldum :) Bence çocukları boya yönü ile daha da çok cezbeder, beni bile bu yaşta nasıl cezbetti baksana :) İnşAllah dediğin gibi olurda devamlılığı sağlarım, o kadar çok istiyorum ki, çok teşekkür ederim Allah razı olsun abla <3

Nalan... Al al hemen al, çok işe yarıyor..

Gurme Şirine... Canım bence sende edin, inan dediğin gibi çook teşvik edici.. Haklısın aslında gezmeliyimde ama sana bir haftamın nasıl geçtiğini anlatsam inan evden çıkma, boş vakit buldun mu evde dinlen dersin :/

guzelgul... Âminn inşAllah canım, Rabbim hepimizin ibadetlerini daimi kılsın..

Damla... Âmin canım, dediğin gibi namazda kelimelerle kıfayet edilemeyecek bir huzur var..

Hamide... Allah razı olsun canım..

Böğürtlen Taneleri... Âminnn canım âmin.. Az da olsa daimi olsun inşAllah..

ÖZLEM TURAN... Çok çok teşekkür ederim, Allah razı olsun çok sevindirdiniz beni..

Tazekahve... Evet çocuklar için hem eğlendirici hem öğretici çok iyi olur.. Haklısın canım kocaman âminnn diyor, iyi hafta sonları diliyorum..

Unknown dedi ki...

Allah kabul etsin bendede aynı dert var.Çok güzel bir uygulamaymış.Yeşiller ve diğer renkler neye göre belirleniyor

Yeşim dedi ki...

Ne güzel bir fikir bu :) bayıldım da neden farklı renklerde boyamışsın onu anlamadım?

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Derya... Allah razı olsun dilerim seninde işine yarar.. Aslında 2 ana renk var Yeşil ve Kırmızı, benim kırmızı kalemim biitince turuncu kullanmaya başladım.. Yapraktaki yeşil renk vaktinde kılınan namazı, elmadaki yeşil o gün yasin okumuşsam onu simgeliyor.. Kırmızı renk ise vaktinde kılamadığım kaza ettiğim namazları simgeliyor canım..

BalAbla... Hemen anlatayım ablacığım.. Ben işyerinde namaz kılamıyorum, evde kazasını kılıyorum.. Kırmızı turuncu renkler kaza olarak kıldığım namazları simgeliyor, evde olduum ezandan hemen sonra vaktinde kıldığım namazları ise yeşiller simgeliyor abla.. Bu ağacın amacı hepsini yeşile boyayabilmek, dilerim yapacağım bir gün..

Yeşim dedi ki...

Hımm anladım şimdi canım inşallah hepsini yeşile boyayacağın günler de gelir Allah'ım huzuna kabul etsin hepimizi inşaAllah

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

BalAbla... Âmin, inşAllah ablacığım sağolasın..

siyah kuğu dedi ki...

Benşmde Yasin ağacım var ve boyanacak 82 Yasin!

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

siyahkuğu... Allahım tez zamanda doldurtsun canım ve kabul etsin..

pempe gönlüm sende dedi ki...

ne kadar güzelmiş canım ya

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

pempe gönlüm sende... Evet öyle canım :)