Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

2 Mart 2012 Cuma

Yüreğinizde Yeri Olan Birine Bu Mevsimde Verilebilecek En Anlamlı Çiçek..

Anneme alırım mesela ben, hem eve eli boş gitmemiş olurum, hem de salonumuz mis gibi kokar.. Sonra kayınvalideme alırım.. Kendime alırım :) Mis gibi kokusu ve küçüklüğümden beri beynime işlemiş sırrı ile resmen mest ediyor beni bu çiçek.. Küçüklüğümden kalma, hatta kulaktan dolma bir bilgi - sır ama yine de çook etkiliyor beni.. Kimden duydum bilmiyorum, bilsem hemen gidip yakasına yapışacağım bunu nereden duydun okudun diye ama hiç hatırlamıyorum ki :)) Neyse efenim konuyu uzatmadan sadete bağlayayım.. Ben nergizi hep Peygamber Efendimizin istifrası diye bildim,duydum.. Güya Peygamber Efendimiz istifra etmiş ve o yerde nergiz çiçeği çıkmış.. Duyduğum an bin kat daha arttı Allahın resulüne olan sevgim, belki bu bilgi gerçek değildi, belki de gerçekti bilemiyorum ama ben inanmak istediğim için sonuna kadar inandım.. İstifrası bile bu kadar güzel kokan Peygamberi işte varın siz düşünün..
..Hayırlı Cumalar..
... Gülümsememiz Eksilmesin ...

16 yorum:

pembe mor alg dedi ki...

canm hayırlı cumalar ben de bilmiodum bak bunu ama kokusu hakikatten süper

fuly dedi ki...

onlar fulya çiçeği :)) kadıköyde satarlar fulyalar bi milyona diye şubat martta açar mis gibi kokarlar adaşım olurlar :))) nergisgillerdendirler ;)

üzüm kuşu dedi ki...

tatlumm bende çok severimm mis gibi kokarlar:)

AyçA dedi ki...

Nergis gerçekten çok güzel kokuyor ben de çok severim ama bu hikayeyi ilk defa duydum.

Sevgilerle iyi hafta sonları...

aşgaane dedi ki...

bu hikayeyi ilk defa duydum... çok da güzelmiş:) ben çok severim bu çiçeğin kokusunu:) ayy bi çingene bulsam da alsam evime dedim içimden:)

zeynep dedi ki...

Bu hikayeyi bende ilk defa duyuyorum kaldı ki dediğin gibi istifrası böyle kokan bir Rasulün sakal-ı şerifinin bir telinin kokusu 40 kat kumaşın ve cam fanusun içinden bile taşıyor gerisini hayal edemiyorum ben..
Hayırlı Cuma.lar canım..

Adsız dedi ki...

bende çok severim ayrıca sen beni bloga neden hiç gelmiyorsun :)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Nergis çiçeğiyle ilgili verdiğin bilgiyi ilk defa duyuyorum ama Peygamber Efendimizin kokusunun dünyada kokan bütün güzel çiçeklerden daha güzel olduğuna eminim... Allah cemalini görmeyi nasip etsin ama kokusu bile bizi avutur dimi...

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

pembe mor alg... Bilmeyen çok canım, yada tek ben mi biliyorum :)) Hayırlı cumalara..

fuly... Ozaman bizde senden bir demet mevcut haberin ola :)

cemre.. Evet canım, mis misss..

AyçA... Canım kokusunda her fikiriz ama hikayeyi benden başka bilen yok gibi, yalnız değilsin yani :)

hayat güzel... Can örtmenim benim, hoş döndün sen.. Çingene seni bulsun versin bir demet eve giderken götür emi :))

zeynep... Allahın resulü öncümüz, örneğimiz olsun her dem canım.. Peygamber efendimiz ümmetim ümmetim diye çırpınırken bizlerde ona layık olalım inşAllah, hayırlı cumalar..

Nalan... Canım benim inan buna cevabım yok, mahcup oldum :/

YETENEK-SİZİN... Sana katılıyorum canım.. Allahın resulünün hiç bir konuda eşi ve benzeri yok, rabbim bizleri ona yakışan onun yolundan giden kullardan eylesin..
Avutur tabi cantanem, avutmaz mı hiç..

Stil Direktoru dedi ki...

her dem öğretenim canımsın güzel hafta sonları olsun hep çiçek kok balım

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Stilim Bilgili Varlığım... Âmin cümlemiz ablacığım, çok öptüm seni :*

yokartıkyaa dedi ki...

Çook güzel bir hikayesi varmış, kendi gibi:)Çok zarif bir kokusu var..

sevda s. dedi ki...

Çok güzel çiçekler, kokusu da harika olur gerçekten de. Hikayeyi de ilk senden duydum canım .

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

yokartıkyaa... :)) Evet canım..

sevda s... Hikaye hakkında benden başka bilgisi olan yok gibi canım, belkide küçükken bizlere peygamber sevgisini aşılamak içinde söylenmiş birşey olabilir bu hikaye ama ben inanmak istedim ve inanıyorum :)

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

canıım bende çok severim ama hiç duymamıştım şimdi daha başka bi koklarım artık paylaşım için teşekkürler :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Şantiyenin Gülü... Rica ederim canım :)