Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

21 Mart 2012 Çarşamba

Bezelye Kadar Mutluluk Yeter..

.
Bezelye ayıklamayı ve ayıklarken çiğ çiğ yemeyi çok çoook seviyorum.
.
Ama bu konuda annemin ufak bir sorunu var, ayıklanan bezelyeler benim yüzümden bir pişirimlik bile çıkmıyor.
Anam da basıyor içine patatesi, havucu.. Resmen yemekte et arar gibi, bezelye arar oluyoruz :))
..

13 yorum:

Sevgi dedi ki...

ay ben de pek severim bezelyeyi.. yaz gelsede mis gibi pişirip yesek..

gülümse dedi ki...

Babam duymasın:)) bizde en cok o sever bezelyeyi:)

pembe mor alg dedi ki...

bende sebze yiyemiyorum:(

cemre dedi ki...

afiyet olsun canım:) olsa da yesek:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Sevgi... Evet canım yaaa ama ben pişmeden de yerim valla, yeter ki olsun :))

gülümse... Gülümsenin babasııı duy sesimiii ve akşama bezelye yaptır lütfen :p

pembe mor alg... Bende acayip yiyorum canım yaa.. Pişmiş, çiğ hiç farketmez :)

cemre... Taze bitti canım yaa :)) Bir daha ki sefere artık :p

Beril Üzüm Yamaç dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
atolye nott dedi ki...

çok severim ama hiç çiğ yemedim .)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Beril Üzüm Yamaç... Merhaba, teşekkür ederim sağolasın :))

atolye nott... Sen yeme zaten bana kalsın :p
Şaka bir yana da cidden sebzelere dayanamıyorum ben, pişmeden mideye indiriyorum:)

 Stil Direktörü  dedi ki...

haha delisin yerim seni .) kız çiğ yemek mideni ağrıtmasın canısı .(

sevda s. dedi ki...

Aaa bezelyeyi denememiştim hiç çiğ yemeyi ama be nde kerevizi çiğ yerim :)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Bitanem sen hep mutlu ol ve bi an önce iyileş!

renkli kuşla herşey tadında dedi ki...

heyyy nerelerdesin herşey yolundamı?

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Stilim Yakınım... Valla abla mideme olan oldu, soluğu ameliyat masasında aldım :)) Bezelye mi yaptı acaba :p

sevda s... Ben genelde bütün herşeyi çiğ yiyebiliyorum canım, eti bile :)

YETENEK-SİZİN... Bacım benim, daha iyiyim çok şükür.. İyi ki varsın sen♥

renkli kuşla herşey tadında... Ameliyat oldum canım, şimdi daha iyiyim, sen nasılsın?