Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

14 Ocak 2012 Cumartesi

Rafadan Yumurta..

.
Ablam köyden yufka ekmek getirmiş bir kaçtane,
Sabaha rafadan yumurta yapan olsa da yufka ekmeğe dürüp yesem dedim..
Ben ablama lafı attım ama, sağolsun annem kalkmış yapmış.. Ama ne yapma..
Ben soyarken anladım rafadan olmadığını, çünkü dışı çok katıydı..
Anne dedim bak yine tutturamamışsın, rafadan olmamış..
Annemin cevabı hazır "dışına bakma içi rafadandır"..
Tabi ben biliyorum rafadan olmadığını ama neyse :)
Hiç boş kalır mıyım bende de cevap hazır " bıktım dışı başka, içi başka olanlardan".. nasi ama :)
Hepinizi yumurtalı ağzımla öptüm, oohhh canıma değsinn :)))
Mutlu hafta sonlarımız olsun.
..

18 yorum:

Asahhara dedi ki...

Benim rafadan yumurta yöntemimi söyleyeyim :) Su kaynayınca 100'e kadar sayıyorum. Al sana rafadan yumurta..
Sevgilerimle..

Ülkü dedi ki...

Yumurtalı ağzını yirim senin kız senden mi iğrencem manyaa bak :))) bazende dışıda içide bir oluyo emme senin mırta gibim :) kalk kendin yap tamam mı beğenmiyosan :)anacımın eline sağlık :)

aşgaane dedi ki...

afiyetler olsuuun:) içi başka dışı başkalar bizden uzakolsun:9 bu hafta sonu bizim için çoook mutlu olsun:) öperim;))

Ülkü dedi ki...

100 e kadar sayınca katı oluyo işte asahcım :) 75 e kadar sayın :))

DOREMİ dedi ki...

32 YE KADAR SAYARSAN DA LOP YUMURTA OLUYOR..ANNEN DEĞİL SEN YAPMALISIN BİR DE..:))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Asahhara... Canım benim kaynatıktan sonra 100e kadar saymak fazla olmaz mı ya?
Benden de sevgiler :*

Ülküm... Sen benden iğrenmezsin bilirim bacımm canımm :) Kız ben anama yap demedim ki ablama laf vurdum ama ana yüreği işte kalkmış yapmış. Hem rafadan olmasada yedim boşa gitmedi yani :D

hayat güzel... Âmin canımmm örtmenimm :)

Ülküm.. Ben ne 100 ne 75 sayamam kız, dalar unuturum :) Başka bir yöntem lazım :)

crazywomenrosemary... Canım ben kaç sayacam inan karıştım :)

Asahhara dedi ki...

ilk kaynmaya başlayınca başlıyorum saymaya :) Her zaman bu yolu denedim. Çok güzel rafadan yumurtalar oldu :)

Ülkü 100 canım :) Kaç kere denenmiştir :p

Üşenme sen de dene istersen :D

Ülkü dedi ki...

Tam rafadan istemiyor sanırım onçün 75 dedim katı istemiyor gibime geldi yanlış mı ? yoksa bende 100 sayarım :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Asahhara... O vakit yufka ekmek bitmeden deneyeyim :)

Ülküm... Ya ne olduu böyle kaça kadar sayacamm, aaa iyisimi ben bu işi anneme bırakim yine :D

Ülkü dedi ki...

Yavru sen bu yumurtanın içini katı istiyon mu ? yoksam biraz sulumu olsun istiyon ? onu disene

Giz dedi ki...

Heheheh :) süper bir anektod tatlım çok güldüm okurken! :) ben de yumurtayı en çok kayısı severim ve aynı şekilde annem tutturamaz :p az pişince bekletiyorum katılıyor ama çok pişince geriye dönüş olmuyor ben de mutsuz mutsuz yiyorum o zaman :///

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Ülküm... Caniçem içi biraz sulu, cıvık olsun istiyom..

Giz'im... Sen güldün ya bu yazım şimdi daha bir hoşuma gitti benim :) Demek annelerimiz aynı, bizde hep çok pişmiş oluyor ve geri dönüşüm olmuyor..

Ülkü dedi ki...

Oh be sonunda :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Ülküm... mucuk mucuk :)

Stil Direktoru dedi ki...

ahah pis şey kokar len zilli seni
sana da gülüm hep böyle çılgınım kal .) mucxx

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Er Kişi... Piste koksam öperimm seni, kaçışın yok hacıı :))

sevda s. dedi ki...

Yufka ekmek içinde yumurta salatasına bayılırım ben de :)

Afiyet şeker bal olsun canım, ben de öperim :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

sevda s... Desene biz yufka ekmek severlerdeniz :)
Bende öpüyorum balımm :*