Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

19 Ocak 2012 Perşembe

Mersin Yolculuğumuz..

Geçen hafta sonu annem ve kardeşim ile mersindeki akrabamıza gittik.. Ben garı hiç böyle tenha görmemiştim.. Sürekli gireni çıkanı bol olan bir yerdir.. Birileri gelir, birileri gider.. Ama yağmur nedeni ile etrafta pek insan yoktu, sakinlik çok hoşuma gitti.. Yağmurun anlık durmasını fırsat bilip aldım makinami elime, Adana Garını Fotoladım.. Kendim eksik kalır mıyım hiç, fotoğraf deyince akan sular durur bende, hemen damlar, fotoğrafta yerimi alırım :) Yedek fotocumun, yani kardeşimin eline tutuşturdun, çek kardeş çek, yarasın dedim :) Sağolsun çekti de çekti.. Kardeşim ile ilgili bir kaç detayı da paylaşayım da öyle geçeyim fotolara.. Aramızda 7 yaş olmasına rağmen, erkek olmasına rağmen, deli çağında olmasına rağmen.. O kadar efendi, oturaklıdır ki.. Küçük erkeğimdir benim.. Zaman oluyor elbet tartışıyoruz, kırıyor kırılıyoruz ama hiç uzun sürmüyor bu hâlimiz.. O benim gözlerinde denizi gördüğüm, yüzünde saflığı gördüğüm, en küçüğüm, erkeğim, arkadaşım, dostum, sırdaşım.. Lafın özü "herşeyim".. Sıra geldi fotolarla yazıyı devam ettirmeye..
Son zamanlarda bayağı bir yağış oldu Adana'da.. Tren saatimizi beklerken yağmurun durduğunu görünce annemi bekleme salonunda bırakıp kardeşimle çıktık dışarıya..
O kadar sakindiki gar, resmen o gün düğünü olanların dış mekan çekimlerini yaptırabilecekleri süper bir yer hâlini almıştı :) Kaçırdım tuhh, tuhhh :))
Araya hemen bir M.Ali Erbil repliği sıkıştırayım - arkamı döndüm kusura bakmayın - :)
Bu kadar küçük erkeğimden bahsetmişken onu da ekleyim de tam olsun. Daha önce bu yazımda da yer vermiştim delikanlıma :)
Yolculuğu seviyorum ben, heleki gece yolculuğunu.. Kışın saat 5'de hava karardığı için o gün gece yolculuğu yapmışım gibi oldu ve bu beni keyiflendirmeye yetti.. Dilerim yolculuklarımız hep hayırlı bahanelerle olur, hoşçakalın.
... Gülümsememiz Eksilmesin ...

11 yorum:

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ben geldim.
nerelerdesin.
bana da beklerim.
2012 de seni unutmuyacağım.
:)))))))))

pembe mor alg dedi ki...

bende gece yılculuğuna ve o gece molada içilen ezogeline bayılırım:)

hayatreceli dedi ki...

uzun uzun ömürlerde güzel yolcukluklara hepimize inşallah:)
sevgiler canım...

Tirnaklar Fora dedi ki...

Adana ve Mersin istasyonlarının çok önemi vardır bende o günlere gittim simdi hayaldi istasyonda düğün fotosu çektirmek :D Kısmet...

reyhane dedi ki...

Ne sıcacık bir post, aferin..

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Bende cok severim yolculugu otobüs yolculugunu umarim güzel keyifli bir zaman gecirmissinizdir canim

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

bir kase lezzet... :)Hoş geldinn.. Unutma ne güzel, ama kendini de unutturma..

pembe mor alg... Henüz ezogelin içemedim canım, inşAllah uzun yolculuklar eder, içer ve seni anarım..

REÇELİM... MaşAllah ağzından reçel damlıyor :) Âmin inşAllah canım :*

youknow... Canım benim bende seviyorum trenle mersine gitmeyi..

reyhane... Kırmızı kurdelada isterim abaaa .))

♥ NeSLiNaMe ♥... Çok şükür keyifli güzel bir haftasonu oldu canım.. Darısı cümlenize olsun :*

Stil Direktoru dedi ki...

hele ki tren yolculuğunu
nasıl severim nasıl özledim
o eşşek yükü kapıları az açmadım eskiden
şimdi bas açıl oldular ama eskinin tadı başka
hasretin kısa süreli olsun ciğerim
<3

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Stilim... Âmin abla cümlemizin hasreti kısa olsun.. Eskiyi özlemek, eskideki tadı bulamamak sadece bana has değilmiş demekki, sende eskiyi özleyenlerdensin :)

darkolivee dedi ki...

benimde eşim mersinli, çok sevdim mersini, maşallah gelişiminde şehir olarak izmirden eksik kalır yanı yok :)
gece yolculuğuna bayılrım bende, kulağında sakin yol şarkıları, elinde sıcak kahven çayın ooohh değmeyin keyfime :))

sevgiler kuzu

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

darkolivee... Evet canım mersin çok gelişen bir şehir, bende çok seviyorum ama Adana başka işte :)
Aynı kafadanız canım ya, değmeyin keyfime :))