Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

12 Ekim 2011 Çarşamba

Seni Anan Bizim İçin Doğurmuş..


Yeryüzünde milyonlarca insan vardır ve sizin karşınıza çıkan herkes özel değildir. Hepimizin yollarını bir nokta da birleştiren, milyonların arasından sıyrılıp hayatımıza neşe katan bu özel insanı hepiniz tanıyorsunuz. Bizlerin hayatında ki önemini ve yerini sizlere tarif etmemiz imkansız, zaten gerekte yok:))
Ama şunu bilin ki; biz Stil Direktörü Eda' mızı çok seviyoruz. İyi ki annesi onu bugün dünyaya getirmiş!

Bu da bizden minik bir hediye;)

E llerimizi uzatsak sana, bir an düşünmezsin tutmak için..
D iyarlarımız ayrı olsada, yüreklerimiz bir beşimizin (hepimizin)
A ldık, verdik yüreklerimizi birbirimize peşin peşin..

pemb€sinti Reyhan' la Her Şey..    Ojeliparmaklar    Yeteneksizin

.

17 yorum:

Yeşim dedi ki...

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Allah birliğimizi bozmasın.. Hepinizi seviyorum ve iyi ki bizi birbirimize kaynaştıran Eda'mız var:)

Ülkü dedi ki...

Ne güzel şiir :) Allah bozmasın ağzınızın tadını :) nice sağlıklı huzurlu mutlu yıllar dilerim kendisine :)

Fısıltı dedi ki...

Şiiri çok sevdim.. Tabi bu şiire anlam verenide unutmamak gerek.

İyi ki doğmuşsun stil Direktörü :)

BeTwin Us dedi ki...

Yaa sen ne kadar tatlı, düşünceli, sevgi dolu, içten eşsiz bir insansın böyle :) bayıldım bu posta, Edi'ye de mutlu yıllar diliyorum buradan Ömi'si ile bir ömür mutlu olsun, dünyayı köşe bucak gezip bizi de postsuz bırakmasın inşallah ;)))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

BalAblam... ♥ Postun Fikir anası, Senide annen iyi ki dünyaya getirmiş.. Mucuks :*

YETENEK-SİZİN... Amin canım kardeşim, Hepimiz birbirimizi çok seviyoruz, koordinat noktamız Edimiz gerçekten iyiki var! Sayesinde oluşan bu sevgi uzun soluklu devam edecek inşAllah canım..

Ülküm... Canım benim sağolasın Allah razı olsun.. Allahım sanada ailenle geçireceğin uzun sağlıklı yıllar nasip etsin..
Birimiz post başlığını, birimiz görseli ve fikiri, birimiz metni, birimiz şiiri yazdı ortaya bu post çıktı :) kısaca birlikten kuvvet doğdu..

Fısıltı... Şiiri seversin tabi, çünkü senin sevdiğin birine yani bana ait :)) Ne kadar mütevaziyim değil mi :)
evet iyi doğmuş o yaa, anasının karnına sağlıkkk..

BeTWin Us... Ya ama sen beni çok utandırdın şimdi, Cansın yaa..
4 kişinin emeği var postta hayatım, bütün güzel dileklerine koca bir aminn diyorum bende..
Aynı dilekler sen ve dehan içinde geçerli balım.. çok öptüm..

! POSH BUTİK ! dedi ki...

Merhabalar pembe esintim:) iyisindir inş?
Tatlım bu ne güzel post böyle akrostiş'e bayıldım!!!! :)) hele ilk satır... ne kadar doğru.... Edoşuma nice senelerrr diliyorum ve Allah bizi ondan ayırmasın diyorum:)) amin:)

tubitos dedi ki...

vallahi stil direktörüne özenmedim değil yani adına şiirler bile yazılmış :) iyiki doğmuş canım allah arkadaşlığınızı bozmasın bir ömür inşallah..

Ülkü dedi ki...

Amin gülüm, emeklerinize sağlık hepinizin, birlik olmak iyidir her zaman devamını dilerim ;)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

!POSH BUTİK!... Merhaba canım, hamd olsun iyiyim çok şükür, sen nasılsın?
Tşk ederim canım benim sağolasın :) Şiirde onu anlatmaya çalıştım zaten, olmuşsa ne mutlu bana.. Âmin canım âminn :)

tubitom... Canım benim Eda Ablayı bir tanısan bu şiir ona az bile olduğunu anlarsın.. Hem sana yazarım özenme çiçem :) âmin hayatım,sağolasın :*

Ülküm... Allah razı olsun canım, daimi sürer inşAllah..
Çok öptüm:*

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Aminn canlarım benim ya mest ettiniz bu deli kızınızı.
Hepinize ayrı ayrı aynı şeyi yazıyorum ki zaten hemen her gün yazıyorum, yazıyoruz.
Sizler benim gönlümde de; kafamda da çok başka yerlerdesiniz. Bilog olsun olmasın dostluğumuz daim olacak biliyoruz ama şu yaptığınız o derece özel bir şey ki anlatamam. Allah baba yüzlerinizden gülümsemeyi, kafanızdan komediyi, sağlığınızdan enerjiyi, yuvanızdan aşk ve huzuru eksik etmesin benim kadim dostlarım.
Sizleri çok seviyorum canlar!

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Doğum Günü Çocu.)... Sen yeter ki mutlu, hep mutlu ol.. Mutluluğuna katkımız oldu ise ne mutlu bizlere.. Biz senin için ne isek, sende bizler için öylesin.. Böylesine yalan bir dünyada, o kadar gerçeksin ki ve bizler bu gerçeğin yakını, dostu olmaktan onur duyuyoruz!
Bizde Seni Çok Ama Çook Seviyoruz..

sevda s. dedi ki...

Ne kadar düşüncelisin, şiire de bayıldım :)

Geç oldu ama güç olmadan Ben de kutlarım Stil Direktörünün doğumgününü :)

reyhane dedi ki...

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

sevda s.... :)) Teşekkürler balım..
Kutlu kutlu, doğum haftası btmedi daha :)

reyhane... ♥

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Ne desem yine yeniden binlerce kez teşekkürler benim kadim dostlarım
şöyle kötü günlerde ülkem bu haldeyken moralimiz sıfırken yine yeniden moral oldu yazını okumak iyi ki varsınız canlar!

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Cansın sennn, sen olmasan bu yaız olur muydu hiç?
Bizler için şimdi geç ayna karşısına, bu kadar seviliyor olmanın verdiği mutlulukla al bir yanak yolla bana :)
İyi kii varsınn..