Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

14 Ekim 2011 Cuma

Ben Askerimi Özlerim, Yollarını Gözlerim..

Benim abim askerde, vatan nöbetinde.
Ne kadar özlesekte, o asker nöbetinde..
Boyuna, endamına kurban olduğum abimm..
Sana o kadar çook özlem biriktirdim ki.. Hayırlısı ile bir gelsen, doya doya, sıkı sımsıkı sarılabilsem..
Abim, yiğidom, can damarım, kan grubum, sesinde binbir duyguyu birden barındıranım, yüreğimin parselli alanı, yol arkadaşım,
koluna girip yürüdüğümde dünyaları benim sandığım, evimin erkeği, direği, huzuru, gel çabuk gel özledik çok özledik seni..
Hiç birşey tam mutlu edemiyor beni (bizi), mutluluğum gibi gülüşlerimde yarım çünkü.. Sende kaldı mutluluğa dair birşeylerim..
Kimi geceler başım ellerimin arasında, dilimde tek bir hece, | bütün askerler gittikleri gibi, dönebilse keşke.. |
.
"Bazı bazı ağlıyorum içimi döke döke sessizce..
Ama illâ ki gece..
Gündüz ağlayamam ki ya annem görürse.."
.
Ben ağlıyor olsamda, sizin hiç bir zaman
... Gülümsemeniz Eksilmesin ...
Cumamız Hayra Doysun

39 yorum:

Unknown dedi ki...

allah kavuştursun canım hayırlı cumalar

gülümse dedi ki...

Allah tüm askerlerimizi şerden beladan kötüden kötülükten korusun esirgesin,göz açıp kapayana kadar hepsini ailelerine kavuşturun inşallah...

đerkenαя dedi ki...

Allah sağ salim kavuştursun inşâAllah tüm bekleyenleri..

Hayırlı cumalar, dua ile.

Adsız dedi ki...

Canım ya Allah korusun hepsini inşallah bu arada benim abimde suan askerde ama tabi böyle uzun donem değil ..
Ağlama ki aglanacak seyler yaşatmasın allahım sende hep Gül inşallah ..

bırtutamkekik dedi ki...

canımm...
gözlerimm dolu doluu okudumm yazını...:(((
rabbim sağlıcakla kavuştursun abiciğine seni ve tüm asker yolu gözleyenleri...
hayırlı cumalar canım...

Maya'nın Cicileri dedi ki...

hayırlı cumalar canım, Allah tez vakitte sağ salim kavuştursun inşallah tüm askerlerimizi ailelerine, ve senin abini de size... sevgiler..

Unknown dedi ki...

canımsın benim hasretliği bilirim bazen bunalmışken en ufak bir şarkı bile dokunur insana paylaştıkça azalır biliyorsun ne zaman istersen gel:) üzülme allah abiciğini ve tüm askerlerimizi koruyor inan..

Ülkü dedi ki...

Sen ağlarken gülemem ben..rabbim hayırlısı ile dönmeyi nasip etsin tüm ana kuzularına.Amin.

Turta Tadında Yaşamak dedi ki...

hayırlı tezkereler olsun canım.. Allah kavuştursun tez zamanda inşallah :)

S&A dedi ki...

Canımm Allah bir an önce kavuştursun sizi,hayırlı teskereleri olsun abinin..Çabucak geçer inşallahh..

Giz dedi ki...

Kuzum ağlama ne olur, bak o saydığın günlerin çoğu gitmiş sayılı gün çabuk geçecek, göz açıp kapayana kadar olmasa da belirli bir gün var ya beklenilen, o bile çok şey aslında. Bu zamanları abim askerde iken yaşamış biri olarak zorluğunu iyi bilirim. Allah sana da anneciğine de sabır versin meleğim..

DOREMİ dedi ki...

güzel dileklerimle geçer gider, özlemlerin bir anılarının içine gömülür inşaallah..:))

Favoritatlar.com dedi ki...

Allah sağ salim gelmesini nasip eder inşallah ...

Unknown dedi ki...

Allah hayırlısıyla kavuşmayı nasip etsin canım..
Sevgiler.

üzüm kuşu dedi ki...

canım benim Allah kavuştursun sayılı gün çabuk geçer derler tabi bunu sana sormak lazım.

Yeşim dedi ki...

Ne güzel cümleler kurmuşsun tatlım içime aktı göz yaşların. Göz yaşlarım sel oldu benim de. Allah kavuştursun balım hayırlı tezkereler nasip etsin Rabbim bütün askerlerimize...

otuzundansonra dedi ki...

canım Allah sağ salım size kavuştursun inş.

AsOrTiK dedi ki...

tüm askerler allah'a emanet, abinde tabiki. sağlıkla kavuşursunuz inşallah. yarısından çoğu bitmiş sanırım.
sevgiler

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Dürr-i Yekta... Allah razı olsun canım.. Hayırlı Cumalar..

gülümse... Bu ne güzel bir duadır, âmin âmin âmin canım, Allah razı olsun..

đerkenαя... Allah razı olsun âmin canım.. Allah kimsenin gözünü yolda bırakmasın.. Hayırlı Cumalar.

e.n.k'im... Âmin canım, Allah cümlesini korusun.. Uzun dönem kısa dönem nasıl olursa olsun senin abinde hayırlısı ile yuvasına kavuşsun.. Haklısın Allahım ağlayacak şeyler yaşatmasın, ağıt ağıdı getirir de derler ama bazen engel olamıyor insan.. âmin canım, Sende hep gül inşAllah..

birtutamkekik... Canım benimmm, hiçbirinizin içini yakmak, gözlerini doldurmak değildi derdim.. Ama insanız işte oluyor arada banada böyle :/ Sakın ağlama emi, gül hep gül, gülelim..
Allah razı olsun canım, sağa salim kavuşacağız inşAllah..
Hayırlı Cumalar..

Maya'nın Cicileri... Hayırlı cumalar balım.. Âmin, Allah razı olsun canım..

mor menekşe... Hasretlik heleki hasretliğin böylesi çok çok başkay ve zormuş be abla.. Biliyorum sağolsın, tekrar görüşmek nasip olacak inşAllah..

Ülküm... Caniçesin sennn←
anlık ağlıyorum ama ben canım, her dem ağlasam düşünsem yaşayamam ki zaten.. Allah razı olsun senden ve herkesden.. Sende hep ama hep gül inşAllah.. Allahım daima hep gülecek şeyler çıkarsın karşına ve banada bunlara şahit olmak nasip olsun..

Turta Tadında Yaşamak... Allah razı olsun canım, inşAllah inşAllah

S♥A... Sağolasın, Allah razı olsun canımm..

Giz'im... Bazen elimde olmuyor ağlıyorum canım :/
Ama haklısın canım yarıladık çok şükür, darısı tamamının bitmesine inşAllah.. Allahım seni kavuşturduğu gibi beni ve ben gibileride kavuştursun.. Allah razı olsun iyi kalplim♥

crazywomanrosemary... inşAllah canım, abim gelirse güzel günlere gömüleceğiz..

sevdalinka... Âmin, inşAllah.. Allah razı olsun..

Hayat Cafe... Allah razı olsun canım, Benden de sevgiler..

cemre... Allah razı olsun canım.. İnan dışarıdan çabuk geçer gibi görünüyormuş ama içine girince başka, bambaşka oluyor.. Sayılıda olsa geçmiyor inan.. Ama yine buna şükür geleceği belli bir gün var en azından, Allahım başka ağlayacak keder vermesin değil mi?

BalAblam... Canım ablam benim, bidenem, cantanem.. Uzakta olsak yakınız birbirimize ondan bu gözyaşlarımız.. Ama sen ağlama, Allahım ağlatmasın..
Âmin ablacığım Allah razı olsun..

otuzundansonra... Allah razı olsun canım, sağolasın..

asortik... Tabi ki öyle..
Âmin inşAllah canım.. Yarıladık çok şükür..

tubitos dedi ki...

canım benim ağlama sayılı gün çabuk geçer. biz de 2 tane birden gönderdik bak gidip geldiler de üzerinden kaç ay geçti. zaman su gibi akıp geçiyor.. allah kavuştursun sağ salim hayırlısıyla gelir inşallah abin öpüyorum kuzumu

FASLI dedi ki...

Bende Şırnak'ta askerlik yaptım. Kız kardeşimde sağolsun senin gibi özlem besledi benim için. Rabbim asıl sizleri başımızdan eksik etmesin.

zeynep dedi ki...

Allah kavuştursun canım nasıl güzel bir sevgidir bu:))İmrendim..
Mutlu hafta sonları..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

tubitom... Haklısın canım en azından sayılı gün.. Allahım sizi kavuşturduğu gibi bizide kavuşursun inşAllah canım ve tüm asker yolu bekleyenleri.. Allah razı olsun, bende öpüyorum canımı:*

FASLI... Şırnak mı.. Allahım tüm askerlerimizi korusun.. Allah razı olsun sizde eksik olmayın başımızdan, kız kardeşler için abiler çok başka oluyorlar çook..


zeynep... Âmin, Allah razı olsun canım.. Öylesi bir sevgi işte :) Allahım sevgi eklikliği olan herkese sevgiyi nasip etsin.. İmrenme ya eminim ki senide bu denli sevenler vardır..
Hayırlı haftasonların olsun :*

pembe kekik dedi ki...

Allah kavuştursun.Sayılı gün gelir geçer inşallah.

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Ah canim benim Allah kavustursun insallah...

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

pembe kekik... Allah razı olsun, elbet geçer, geçer.. Emme nasıl geçer..

♥NeSLiNaMe♥... Allah razı olsun canım..

sevda s. dedi ki...

Allah kavuştursun Pembişim.
Ne güzel yazmışsın, ne güzel sözler bunlar.

Adsız dedi ki...

Allah kavuştursun, tez zamandan geçer sayılı gün

Adsız dedi ki...

Tez zaman da rabbimin kavuşturması dileği ile canım..
Benım de kardeşim askerde, hayırlısı ile gelirler inşallah.. Allah sabır versin onlara..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

sevda s.... Allah razı olsun çiçem.. Beğenmen mutlu etti beni..

Scissor Hands 81... Allah razı olsun, geçeçek inşAllah..

Adsız dedi ki...

Allahın izniyle gelecek yanına hiç merak etme sen

Assenol dedi ki...

Canım benim bak nerdeyse yarısı bitmiş bir bu kadarcık zaman sonra abicin yanında olucak benim kardeşimde bir önceki dönem gidip geldiği için seni çok iyi anlıyorum ki o kısa dönemdi ona rağmen insan nasıl özlüyor :) içini hep ferah tut bil ki o en güvenilir yerde ve geldiğinde ne kadar çabuk geçtiğini anlamayacaksn bile :)

BÜTÜ dedi ki...

canım şuan seni benden daha iyi anlayan olamaz ya da olabilir ancak biz gibi gün sayanlar ... umarım günler çabuk çabuk geçer ... Allah tez vakitte kavuşmayı nasip etsin hepimize ...
çok çok öperim :)

çeşnici Handan dedi ki...

Allah kavuştursun hayırlı tezkereler dilerim. Sevgiler.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Fısıltı... Âmin canım, beni de seni de tüm bekleyenleri de kavuştursun rabbim..

Scissor Hands 81... Sağol, inşAllah öyle olacak..

Assenol... Evet canım yarıladık çok şükür.. Kısa,uzun nasıl yaparlarsa yapsınlar bir kere evden çıkıyorlar ya işte o yetiyor özlem için. Pozitif yorumun içimi ferhalattı sağolasın canım..

BÜTÜ... Ancak biz gibi olanlar anlar bizi canım.. Allahım senide hayırlısı ile kavuştursun inşAllah.. Bende öperimm :*

çeşnici Handan... Allah razı olsun.. Öperim :*

coco-jelly dedi ki...

canım şimdi gördüm ya bi kötü oldum hayatım Allah tez zamanda kavuştursun inş sağ salim dualarımız onlarla Allah sabırlar versin

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

coco-jelly... Allah razı olsun canım benim, eksik olmayın..

Stil Direktoru dedi ki...

Allah'ım sağ sağlim kavuşturcak hepsine ya sabır
kolay değil bu kadar moral bozucu günlerde onların psikolojisini düşündükçe ben fena oluyorum
her fırsatta hepsini dua etmemiz gerek ablam

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Kan Ablam... İnşAllah javuşacağız abla, Allahım herkesi kavuştursun sevdiğine.. Dua her kapıyı açar derler, bol bol dua etmek en hayırlısı, öperim..