Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

12 Ocak 2011 Çarşamba

Görücü Usulü Evet Dediysemde, Evlilik Teklifi İsterim Arkadaşş! OkadaR...

...Tamam
Çaldınız Kapımızı, Yabancımızda Değildiniz, Allahın emri Peygamberin Kavliyle Dediniz, Verdik Gitti...
Amma velakinn, Görücü Usülüde Olsa Ben Evlenme Teklifi İsterim Arkadaş, Biyerim Şişer Mazallah Demi amaa. Neden Yaşamayayımki Bende o Duyguyu!
İşte Böle Diye Diye, Sbr Beyin Başının Etini Resmen Yedim Cebren ve Hile ilede Olsa Söz-Nişan Merasiminden Tammm 5 ay Sonra Muradıma Erdimm Oooohhh be Dünya Varmış :) Ben Erdim Muradıma Siz Çıkın Kerevetime ;)
Güzel Bir Akşam Yemeği,
Sonra Adnan Mendereste Salep Keyfi veee Sevgi Adasında Harika Bir Evlenme Teklifii.... ıımmmm ıııımm enfestiii.
Dilerim Hepiniz Hayırlısından Bu Anlatısı Zor Ama Bir Okadar Heyecanlı Ve Güzel Duyguyu Yaşarsınız
Söz Yüzümüğe Bakmak İsteyenleri buraya alayım. :) Nişan Yüzüğümle İlgili Henüz Resim Giremedim.:( En Yakın Zamanda Onuda Paylaşağım...
Allah'ım Hakkınızda Hayırlı Olanı Gönlünüze Razı Eylesin. Gönlünüzde Olanı Hakkınızda Hayırlı Eylesin.

... Gülümsemeniz Eksilmesin ...

26 yorum:

cecilia dedi ki...

yüzük ne cici öyle ya bayıldımm cnm bu arada görücü usulümü oldu ilişkiniz, merak ettim bu macerayı? :)
umarımm bende unutamayacağım bi teklif alırım sevgilimden..:)
herşey gönlünüzce olsun, aşk, sevgi saygı kazansın..sevgiler cnm :*

Unknown dedi ki...

Allah bu mutluluğu daim etsin :) umarım bu heyecan hiç eksilmez :) ve yüzüğün gerçekten çok güzel :)

Unknown dedi ki...

hayırlı olsun :) yüzüğün de pek güzel cnm. Allah mesud etsin :)

Adsız dedi ki...

hımmm süper olmuş :)Nişan yuüzüğünede bakalım. Amin canım :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

cecilia... İyi dileklerin için cok tşk ederim hayatım. Süpper ötesi bir teklif alırsın inş. Bu arada evet görücü usulu oldu cok uzun hikaye anlatırım bir ara :)

Katina... Allah razı olsun ve cümlemize nasip etsin hayatım. Begenmene sevindim öptüm :)

cicici... Allah razı olsun cnm benim tşk ederim.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Benli Begonya... En kısa zamanda cnm :)

........ dedi ki...

hayırlı olsun.mutluluklar herşey istediğin gibi olur umarım..:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

khpkdr... Tşk ederim Allah razı olsun :)

Dokuztepe dedi ki...

Alalh mutluluğunuzu daim etsin. İste tabiii, hiç bir şey içinde kalmasın, herşeyi isteee..:)))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Dokuztepe... Allah razı olsun cnm. İçimizde kalan o kadar sey oluyorki birde bu kalmasın değil mi ama :)

Stil Direktoru dedi ki...

oyy oy sabahlarımın seda sayanı binlerce kez maşallah diyor sonsuz aşk ve sevgi dilerim kuzumaaaaa

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Edim... Bi kokulu kokulu öperim seni görün gününü ^_^ dilediğin dileklerin 10 mislisi sana nasip olsun el frenimm :)

elif'in damlası dedi ki...

oh oh tek taş aldır kızzzz :))

aşgaane dedi ki...

kadının fendi erkeği yendi desene:) mutluluğunuz daim olsun canım:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

elif'in damlası... zamanla olacak inş cnm :)

hayat güzel... evet aynen öyle oldu hayatım. İnş seninkide daim olur hayatım.

Miss Sensible dedi ki...

Canım çook tebrik ederimm :) Yüzüğünde pek güzelmiş :)

Stil Direktoru dedi ki...

haha amin el frenin yesin senü :P

fashion house by zeto dedi ki...

Canım hayırlı uğurlu olsun çok sevindim senin adına:) Allah tamamına erdirsin:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

fashion house by zeto... Allah razı olsun Çok tşk ederim darısı hayırlısından sana olsun inş.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Miss Sensible... Çok tşk ederim. Beğenmende mutlu etti beni :)

Edim... İki gözüm portakal çiçemm öptüm çokçaaa :)

Adsız dedi ki...

bnde adanalıyım blogunu sessiz sakin takip ediyorum bu kutuyu görünce çok mutlu oldum aynı kutu içinden bnde sevgilimden doğum günü hediyesi almıştım:)sana da mutluluklar dilerim:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Adsızım... Canm benim cok tşk ederim amma velakin sessiz takip etme arada ses ver ya... Bu arada demek bizim erkekler aynı kuyumcudan alışveriş ediyo :) bende sana mutluluklar dilerimmm

KeleBek MisâLi ... dedi ki...

Bu post gecen yil yayinlanmis fakat duan okadar guzel ki amin demek icin sesimi duyurmak istedim :) allah razi olsun rabbim gonlune gore versin canim

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

KeleBek MisâLi... Canım benim ne iyi yaptın, Rababim senden razı olsun âminlerimiz kabul olsun..

Adsız dedi ki...

Görücü usülü tanıştık konuştuk. Resmi makamlarca evet kararını her ne kadar bildirmediyse de evet diyor. Şİmdi teklif etsem mi etmesem mi? birazda uzak ta kedinsi. Ablalarım kardeşleirm ne yapam edem. Bir şaşkın erkek(ben)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Adsız.. Teklif et tabi, daha ne bekletiyorsun kızı.. Uzak yakın fark etmez, gönüller bir olsun yeter ki, bir şekilde gidilir, gelinir.. Hayırlı olsun..