Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

21 Aralık 2010 Salı

Selam SöyLe..

Elimi sallasam ellisi
Biri gider gelir birisi
Ne sanmış bu kız kendini
Bulamam mı zannetti

Bulurum bulurum söyle
O kıza selam söyle
Neyi var neyi yoksa alsın gitsin

Elimi sallasam ellisi
Biri gider gelir birisi
Ne sanmış bu kız kendini
Yapamam mı zannetti

Yaparım yaparım söyle
O kıza selam söyle
Neyi var neyi yoksa alsın gitsin

Hem yapar hem bulurum söyle
O kıza selam söyle
Neyi var neyi yoksa alsın gitsin

Çelik yıllar önce çokta güzel seslendirdi bunu. Neden Paylaşmak İstedim, Nerden Aklıma Geldi Falan Boş verin Üzümünü yiyip bağını sormama meselesi bu :) Bu şarkılar bazen o kadarda güzel hislerimize tercüman oluyorki, okadar güzel cuk diye oturuyorki :))) işte öyle birşey...
.... veee Bunalrı okuyan sevgili blogdaşlarım sizi de çookk seviyorummm, öpüyorr öpüyorumm...

10 yorum:

Aşk Cemresi! dedi ki...

çok severim bu bu şarkıyı :)

seviyoruz seni :D

Asahhara dedi ki...

:))))))))
bizde seni çoooooook seviyoruuuzzz.

Stil Direktoru dedi ki...

sevdiğimi bilirsin zaten seni komiğim benim mucxx

Adsız dedi ki...

bende severim bu sarkıyı :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

¢ιg∂єω... karsılıklı duygular besliyoruz hayatım :)

αѕαннαяα... sevip seviliyorsun cantanem :)

Eda Abla... Bilmem mi hiç bilmesem nolur ehvalimm :)cansın :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Benli Begonya... güzel sözleri var cnm.

MODA GEZGİNİ dedi ki...

bu şarkıyı bende çok sewiyorum.blogun keyif verici.izleyicin oldum canım.bizde seni sewiyoruz.vede öpüyoruz:)sewgiler

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

MODA GEZGİNİ... Keyif aldıgın için asıl biz tşk ederiz. Hoş geldin... Çok sevdik öptük...

üzüm kuşu dedi ki...

çelikk ne dinlerdim zamanında bende sizi seviyorum:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

cemre... cnm benım aynen aynen muahh :)