Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

29 Aralık 2010 Çarşamba

Günün SÖZÜ Günün ÖZÜ -7-

Bir gönlü mü kırdın; ağlamalısın.

Hele özür dilemesini bilmiyorsan; senden dost olmaz...

Senden yâren olmaz..

Ya incittiğin, kırdığın gönlü ALLAH seviyorsa,

Rasulullah (s.a.v) seviyorsa,

hatta arz-ü sema dahi seviyorsa!

Nerden bileceksin, bilmiyorsun.

Bilseydin ödün kopardı dokunmaktan...

alıntı

 

6 yorum:

Asahhara dedi ki...

Bayıldım bu posta. Günün en güzel ve beni en etkileyen postu ilan ediyorummmmmmmmmmmmm. Teşekkürler.

Stil Direktoru dedi ki...

görsel ve sözler enfes melek kalpli çıtırım benim :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

αѕαннαяα... cnm benimm cokk ama cokk sevindimm asıl ben tşk ederim okudun ve okumakla kalmayıp bu güzellikleri yazdıgın için. Tekrar tekrar teşekkürlerr.

Eda Ablam... saol can,bal ablam, hamarat ablam, köftem ablam :) sende enfesssin. :)

Limon çiçekleri dedi ki...

Harika,söylenecek tek kelime yok.Gönlüne sağlık.

üzüm kuşu dedi ki...

yine döktürmüşsün çok güzel:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Limon çiçekleri... Saolasın ama bana ait değil bende bir yerden bulmustum ama nerden oldugunu anımsayamadım alıntı yazdım.Onun gönlüne saglık :)

cemre... saol cnm benim saol.