Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

8 Temmuz 2015 Çarşamba

Beğendiklerimi Paylaşayım İstedim..

Tek sevenim sen ol,
geri kalan dünya nüfusuna konuyu ben açıklarım..

Seni kimse benim gibi sevemez diyenler olacaktır..
Onlara benden bahset..

Aşka dair söylenmiş bütün sözleri toplasam bir sen etmez..

Sen yokken bir kaç defa daha sevdim seni,
helal et..

Gittiğim her yerden az evvel çıkmış gibiyim,
nereye baksam bulamıyorum kendimi..
Olduğum hiç bir yerde değilmişim gibi geliyor,
olmadığım her yerde de varmışım gibi..

Ben iki kere doğdum..
1) Doğduğumda, 2) Anne olduğumda..

Ne güzel demiş şair;
geleydin bir çay içimi,
sen çay dökerdin, bende içimi..

Beni sev,
bu iyiliğini hiç unutmam..

Her şey senin için yaratıldı,
ama dikkat et, sen her şey değilsin..