Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

20 Mart 2014 Perşembe

Köstebek..

Ablam hamarattır, benim gibi sadece bulgur işinden değil, her işten anlar.. Tatlı, tuzlu, acı her çeşit yemek yapmak gelir elinden.. Bu güzel köstebek pastada onun marifeti, dışı başka içi başka güzeldi.. Tatlı ile arası olmayan ben bu tabağı resmen yaladım yuttum, hatta bir daha isterim nidaları bile attım J
Cümlemizin ağzının, evinin tadı daim olsun,
Bana da bir an önce hafta sonu olsun..âmin
... Gülümsemelerimiz Eksilmesin ..

3 yorum:

Kuzununannesi dedi ki...

cok severım kı afıyet olsun canım

sakLı bahçem :) dedi ki...

tatlı sevilmez mi ya arkadaş :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

KoKoŞ KeLeBeK... Teşekkür ederim balım..

sakLı bahçem... Bende pek sevilmezz ;)