Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

17 Eylül 2013 Salı

Dalından Taze..

Niye bir haftadır bir şey yazmıyorum bilmiyorum.. Neden öyle sadece bakıp çıkmakla yetiniyorum acaba? Kendime gelmek, eskisi gibi aktif olmak istiyorum..
Mevsim değişti, sabah işe hafif yağan yağmur altında ıslanmış olarak geldim.. Daha sonra şiddetlendi ve gürül gürül yağmaya başladı, içim huzur doldu.. Çayımı yudumlarken yağmur sesini duymak mutlu etti beni.. Kış çocuğuyum yaa acaba ondan mıdır yaz yerine kışı sevmem..
Geçen hafta sonu da köydeki teyzeme gittiğimizde topladım bu yaprakları.. Tazecik.. Birazını sardım, birazını kısır yanında yedik, birazını da buzluğa attım :)
... Gülümsemelerimiz Eksilmesin ...

Hiç yorum yok: