Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

28 Haziran 2013 Cuma

Düğün Salonu..

Daha önceden hangi düğün salonunda olsa düğünümüz diye hiç konuşmadık.. Ama mevki olarak herkesin kolaylıkla ulaşabileceği bir mekanı tercih edeceğimiz biliniyordu.. O nedenle baktığımız düğün salonları hep merkezi yerlerdeydi.. Yazın düğün yapmak ne zormuş, istediğin salonu bulursun istediğin tarih dolu olur, salonu bulursun tarihi ayarlarsın bu kezde fiyat çoook yüksek gelir.. İstediğiniz gün cuma, cumartesi, pazar ise fiyat daha daha yükselir.. Falan, filan :))
İnce eleyip sık dokuduktan sonra, geniş ve balkonlu, pisti yüksek, kameraya bağlı led tvlerin olduğu, içimize sinen pembe masa sandalyeli düğün salonunu, istediğimiz günde, cebimize uyan bir fiyatta tuttuk.. Düğünden bir gün önce hem salon hazırlanmış mı, hem de giriş müziğimizi ve bir kaç isteğimizi bildirmek için gittik.. Sıcak bir şekilde karşılandık ama soğuk bir şeyler içtik :) Allah kısmet ederse yarın akşam görüşürüz diyerek ayrıldk..
7 haziran cuma günü burası sevdiklerimizle doldu taştı.. Böylesi bir kalabalığı hayal bile etmemiştim.. Rabbime şükürler olsun.. Her şey çoook güzel oldu..
Cumamız hayır dolu geçsin
... Gülümsemelerimiz Eksilmesin ...

9 yorum:

cecilia dedi ki...

ah ben buralarda yokken neler olmuş neler kaçırmışım :) cnm tebrikler öncelikle herşeyin yolunda gitmesine sevindim ama senin gibi olumlu,pozitif bi insanın öyle büyük bir sorunla karşılaşması mümkün değil zaten, zaman çok hızlı geçiyor dimi, ama inan zaman geçtikçe daha çok alışacaksın herşeye :)

Gurme Şirine dedi ki...

canım benim hayırlı olsun...
çok sevindim...
Allah mutluluğunuzu daim etsin...

Güzel Gül dedi ki...

cnm güzelmis salonunuz.Bizde cok aramisdik ve en gözde yerde oldugu icin ve hafta sonu istedigimiz icin 3 katini ödemek zorunda kaldik mecburen. Ama hayal gibi bir salon :)

Mein Blog/Blogum

sarımutfak-hande dedi ki...

hayırlı olsun mutluluklar dilerim

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

canımmmmmmmmmmmm ınsallah herseyy sahanedırrrrrrrrrrrrr...ve cok mutlu olmanızı tememnnı edıyorum..sevgıler

Allah ne verdiyse dedi ki...

iki cihan saadeti diliyorum ..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

cecilia... Canım benim çok teşekkür ederim.. Aynen dediğin gibi zaman çok hızlı geçiyor, evleneli bir ay olmak üzere :)

Gurme Şirine... Âmin, Allah razı olsun canım..

Güzel Gül... Hayırlı uğurlu olsun canım, hayallerimiz gerçek olsun inşAllah..

sarımutfak-hande... Teşekkür ederim..

KoKoŞ KeLeBeK... Her şey yolunda çook şükür canım, çok teşekkür ederim, öpüyorum :*

Allah ne verdiyse... Âminnn :)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Pembe pembe tam ismine göre bi salon olmuş :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

YETENEKLİ BACIM... Evet şekerim tam öyle oldu, Allaha şükürler olsun :)