Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

26 Nisan 2013 Cuma

Planla Dolu Günler..

Pek planlı yaşamayı sevmeyen ben son zamanlarda neredeyse aylık plan yapıyor ona göre hareket ediyorum.. Düğün öncesi sanırım hepimizde bu böyle oluyor.. Günler öncesinden hafta sonu ne yapacağım, hafta içi ne yapacağım, nereye gidip, ne alacağım belli oluyor.. Marketlerin indirimlerini takip ediyorum, bana uyan ihtiyacım olan bir ürün görürsem koştur koştur almaya gidiyorum ya da gidiyoruz.. Dün akşam yine böyle bir market turu yaptık.. Ve bunları aldık..
Tezgah üzerine çay, şeker, tuz koymak için kavanozlar aldım..
Çay takımı, şekerlik, pasta ve servis tabağından oluşan bu seti aldım.. Sizler için de özenle fotoladım J
Ben çook beğenerek aldım.. Dilerim rabbimde hayırlar içinde kullanmayı nasip etsin..
Önüm, arkam, sağım, solum gelinlik doldu.. Çıktılar aldım, birinin omuz detayı, birinin danteli, birinin eteği, diğerinin drapesi derken çıktılardan oluşan bir dağa sahip oldum.. Karar vermek, işte bu deyip giymek ve giydiğim zaman da bu hissi devam ettirebilmek istiyorum.. Rabbim gönlümden geçeni bilen sensin, ol de oluversin..âmin..
Hayırlı Cumalarımız Olsun
... Gülümsemelerimiz Eksilmesin ...

15 yorum:

Blogcu Sultan dedi ki...

herşey hallolur siz birbirinize olan sevginiz vede güveniniz hiçbir zaman bitmesin önemli olan o:)
bu ara çay setin gerçektende çok şık inşallah iyi günlerde kullanırsın:)

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

vallahi giyince hepsini beğeniyorsun.en olmaz dediğini bile..herşey gönlüne göre olsun..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

tokideki ses... Her şey bir şekilde halloluyor gerçekten.. Çok teşekkür ederim :)

güzel şeyler dükkanı... Âminn teşekkür ederim :)

Zeynepin blogu:) dedi ki...

aldıklarınız çok güzel:) güzel mutlu huzurlu umutlu gunlerinizde kullanın Inşallah:) kavanozlar nerden acaba kendime yaptığım baharat takımımım renkli kapaklıları bende almak isterim bunlarıda baharat takımıma eklemek istiyorum şimdiden teşekkürler:-)

İki Şehir Bir Meryem dedi ki...

Canım benim ya ne kadar heyecanlı işler, Allah kolaylıkla atlatmayı nasip etsin inşallah:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Zeynepin blogu... Çok teşekkür ederim Allah razı olsun.. Bende baharat takımı araştırmalarındayım, bunları metro marketten aldım..

İki Şehir Bir Meryem... Canım benim Allah razı olsun..

VuslaT dedi ki...

Gelinlik kararını da verdinmi gerisi çok çabuk halloluyor pembeesintim.. Çok mutlu ol ablacım. Dualarımız seninle..

reyhane dedi ki...

Keyifli işler bunlar keyiflii..Sete bayıldım çayını içerim bakk

senem dedi ki...

eminim senin için ve hayalindeki o güzel gelinliği bulacaksın tatlım : ) hepsini güzel günlerde kullan

VuslaT dedi ki...

Ayy yorumum çıkmamış:(.. Neyse sen ne giysen yakışır ne alsan güzeldir Pembeesintim...Canım ..

Unknown dedi ki...

aldıklarınız gerçekten çok güzel :)
allahım güzel günlerde kullanmayı nasip etsin :) bu kadar strese girmeyin diyeceğim fakat benimde o durumlara düşmeme çok az kaldı o yüzden demiyorum :) allah yardımcınız olsun inşallah :)

Unknown dedi ki...

kavanozlara bayıldım iyi günlerde kullanın inşallah,gelinlikte gerçekten sizin için yapılmış olanı giydiğinizde hissediyorsunuz ve bir daha gözünüz başka bir model görmüyor:)

BOŞNAK KIZI dedi ki...

tatlımm güzel günlerde mutlulukla kullanın inşallah hepsini. gelinliğin de eminim içine sinen bir model olucaktır bulana kadar pes etme sakın mutlaka karşına çıkacak:))

Kuzununannesi dedi ki...

CANIM DILEDIGIN TUM GUZELLIKLERE SAIP COK MUTLU BIR GELIN OLURSUN INSALLAH

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

VuslaT... Allah razı olsun abla, iyi ki varsın(ız)♥

reyhane... İçmeyen ;)

*ssdesignbutik... İnşAllah bulacağım canım, teşekkür ederim..

VuslaT... Canım abla anca yayınlayabildim, kusura bakma :/ Teşekkür ederim :)

şirin pembe dünyam... Çok teşekkür ederim, Allah razı olsun.. Yaşayın anlayın bakalım :))

kocam bana topaç der... İnşAllah öyle olur, teşekkür ederim..

BOŞNAK KIZI... Pes etmiyorum hayatım, bulmak üzereyim hissediyorum :)

KoKoŞ KeLeBeK... İnşAllah canımmm, bal damlamış ellerinden yorumuna sağlık :)