Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

21 Aralık 2012 Cuma

Kargo ile Gelen Mutluluk..

Hiç haberiniz olmadan biri sizi izler, okur ve sever.. Sonra bunu sizinle paylaşır ve işte o zaman sevgi çoğalır.. Bundan aylar önce abimin askerden geldiği zamanlarda bir mail aldım.. Uzaklardandı mail ama içimi o kadar ısıttı ki, maili yazanı yanı başımda sandım.. Hayata bakış tarzımız, her detayda bir gülüş arayışımız, kültürümüz, ailelerimiz o kadar benziyordu ki birbirine.. Hem şaşkınlık hem sevinçle mailleştik bir süre.. Ben gibi biri ile konuşmak, ve onun beni bulması.. O kadar mutlu olmuştum ki.. Sevgim çoğalarak artmaya devam ediyordu..... ama sonra aniden ortadan kaydoldu.. Acaba ne olmuştu? Artık beni okumuyor muydu? İnterneti mi yoktu? Bu ve benzeri sorular aklımı kurcalarken, bir gün yine aynı tatlılığıyla bir mail attı bana :) Evlenmiş♥
Hazırlıklar, koşturmaca, telaş, heyecan derken bilgisayara bile bakamaz olmuş.. Düğününde on gün kadar sonra da hemen mail atmış bana..
Bu güzellikte uzaktaki dostumun kınası.. Özel bir kına..
Evlenmesine, mutlu olmasına o kadar sevindim ki.. Dilerim ömrü boyunca mutluluğu devam eder.. Dilerim bu ahir dünyada yaşaması gereken bütün güzellikleri doya doya yaşar.. Dilerim gözünde hiç bir şey kalmaz.. Dilerim umutları, hayalleri bir an önce gerçeğe dönüşür..
Seni Seviyorum Yüreği Güzelim..
.
Hayat dediğin kısacık bir andır, bu anı yaşayan garip bir candır.. Bu canı bahşeden yüce RAHMAN'dır.. Verdiği cana karşılık istediği temiz bir imandır, bu imanı yaşayan ne mutlu bir zattır ama yaşamayanın sonu mutlak azaptır.. Bizi bu azaptan kurtaracak ise yalnızca duadır.. Hayırlı Cumalar..
... Gülümsemelerimiz Eksilmesin ...

15 yorum:

Alfabenin E Harfi dedi ki...

Öyle birinin olması çook güzel.. ♥
Çok şanslısıınız... =)
Hediyeniz de çook güzel. göndren ince düşünmüş maşallah =)

Adsız dedi ki...

Hayırlı cumalar olsun :)

BOŞNAK KIZI dedi ki...

ne güzel yazmışsın canım çok duygulandımm. hayırlı cumalar

Gurme Şirine dedi ki...

çok güzel...
güle güle kullan canım...

reyhane dedi ki...

Dostluğunuz daim olsun

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Alfabenin E Harfi... Çok haklısınız gerçekten şanslı olduğumu hissettiğim zamanlar çok oluyor, iyi ki iyiler var :)

e-nsisters'blog... Allah razı olsun..

BOŞNAK KIZI... Çok teşekkür ederim balım..

Gurme Şirine... Sağol cnm..

reyhane... Âminn abla..

Alyaminahome dedi ki...

Allah mesut etsin.Dostluk ne kadar güzel birşey.sevgilerrr

Alyaminahome dedi ki...

Unuttum bana da beklerim...

GÜZİN dedi ki...

negüzel arkadaşlıklara sebep oluyor bu güzel bloglar canım değilmi:) bende buara çok çok tembeldim yorum yazamıyorum fln ama bu yazıyı okuyunca kendime kızdım, yorum yazmaya bari vakit bul artık dedim ve biyerden başladım:) özledim cok sizle sohbeti:) öperim canım

VuslaT dedi ki...

Pembeesintim hediyeni güle güle kullan. Kınaya hazret toprağı derler. Yakmak sevaptır.. Canım benim.. Dostluğınız daim olsun. Öptüm..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

İlknur Şenel... Allah razı olsun..

GÜZİN... Aynen öyle canım, blog o kadar güzel şeylerin temelini oluşturuyor ki, eminim hepimize iyi ki açmışım dedirtiyordur.. Yorumunla mutlu ettin beni, özlemiştim :) Daha sık görüşebilmek dileğimle bende öpüyorum canım :*

VuslaT... Yorumuna verdiğin bilgiye sonsuz teşekkür ederim ablacığım, çok öpüyorum seni :*

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Allah mesut etsin, senin kınanıda göreceğiz inş.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

YETENEKLİ BACIM... İnşAllah, hayırlısı ile canım..

Yeşim dedi ki...

Etrafında hep güzel yürekler olsun sen gibi. Arkadaşın da hep mutlu olsun. Canım benim yürekten âmin diyorum duana...

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

BalAbla... Güzel yüreklerden biri de sensin, rabbime şükürler olsun ki sen gibiler var hayatımda.. Allahım cümlemizi daimi mutlu eder inşAllah ablacığımm :*