Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

30 Ekim 2012 Salı

Mutlu Başlayıp, Mahvoldu Dünüm..

Çarşamba günü öğleden sonra başlayan ve dün sabah itibari ile biten bayram tatili sonrası geldim işe.. Kurban keşmiş olmanın verdiği mutluluğu bayram boyunca yaşadım çok şükür ve pazartesi herkese tatil olmasına rağmen bana değildi, bu durum bile mutluluğumu bozamadı.. İş arkadaşlarımla çay aldık içiyorduk ki, doğum izninde olan, aylardır göremediğimiz arkadaşımız geldi.. Onu görünce içimi bir huzur, mutluluk kapladı. Yüzümde kocaman gülümseme belirdi.. Her şey çok güzeldi ki!! Az önce çay içtiğim arkadaşlarımdan birinin aniden işine son verildi.. Sebepsiz, nedensiz.. Neye uğradığımızı şaşırdık.. Gözler yaşlarla doldu, gitmesine engel olamamak çok koyuyordu ama gitme deyip ağlamaktan başka elden de bir şey gelmiyordu :'( O an ne kadar aciz, çaresiz olduğumuzu gördüm.. O an her şeyin ne kadar da boş olduğunu gördüm.. O an işte o an ben bittiğimi hissettim............ | Allah kimseyi çaresiz bırakmasın |
Aklımda sürekli şu soru " şimdi ne yapacak " :(
Düne yaraşır bir söz;
Parçaları kaybolmuş puzzle gibi artık insanlar. Kiminin kalbi, kiminin ruhu, kiminde beyni yok.. Chuck Palahniuk
.
.

9 yorum:

Assenol dedi ki...

canım benim inşallah arkadaşın tez vakitte daha mutlu olacağı bir iş bulur denecek başka bişey maalesef ki yok

Gurme Şirine dedi ki...

canım geçmiş bayramın kutlu olsun...
arkadaşın açok üzüldüm ...
çok üzücü bir olay...
Allah yardımcısı olsun...

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

arkadaşına çok üzüldüm canım ama şöyle düşünsün allah bir kapıyı kapatır çok daha iyi kapıları açar herşeyde bir hayır vardır bebek...

Unknown dedi ki...

inşirah suresinde derki:'her zorluğun arkasında kolaylık vardır'
daha güzeli için bu olması gerekiyordu demekki,kısmet herşey...sıkma canını kalbi temiz arkadaşım.

tubitos dedi ki...

nasıl yani ya öyle durduk yere işten mi çıkarılırmış sebepsiz. bi kere önceden sebebiyle birlikte bilgilendirmeleri gerekirdi. garip bi yöneticilik anlayışları varmış canım

esrabetul dedi ki...

Rabbim daha hayırlı kapılar açsın inşallah

esra betül

Unknown dedi ki...

Hayırlı Cumalar canım,galiba bugün post yapacak vaktin olmadı ,alışmıştım okumaya :)
Rabbim dularımızı hayırlara çevirsin..

YETENEK-SİZİN dedi ki...

kıyamam sana üzülme, su akar yolunu bulur.
Allah arkadşaının yardımcısı olsun

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Allah hepinizin işini gücünü rast getirsin, ve arkadaşıma da hayırlı kapılar açsın inşAllah.. Bugün 1 hafta oldu, zaman çabuk geçiyor geçmesine ama delip de geçiyor :(
Sizler iyi ki varsınız♥