Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

10 Ağustos 2011 Çarşamba

Çarşamba Sonunda Güldürdün Yüzümü..

Çarşamba nihayet güldürdün yüzümü :) sağol

Çarşamba ile aramdaki munasebeti siz bilmiyorsunuz ama şimdi öğrenmiş olacaksınız. Efendim bu çarşamba varya bu çarşamba ezelden beri çoook gıcık alır benden, sevmez beni. Nerde dert, tasa, kaygı, üzüntü, telaş, gözyaşı vs varsa başıma getirir. Her zaman kötü şeyler getirmez, nadirende olsa iyi şeylerde getirdiği olmuştur ama bunlar kötülerle kıyasladığımda azımsanacak kadar azdır. Sevmeye çabalasamda, hâl böyle olduğundan beni sevmeyen, yüzümü bir türlü güldürmeyen çarşambayı benimde sevmem, sevebilmem pek mümkün olamazdı, olmadıda. Hatta taslağımda şu yazı bile yayınlanmayı bekliyordu >>>
.
Çarşamba; seni sevmem için birşey yap, çabala ya! :/
..
Çünkü gerçekten canımı okadar yaktı ki! Bende bu yazıyı hazırlamıştım, yayınlanmayı bekliyordu. Daha ben bunu yayınlayamadan;
beni çok ama çok şaşırttı ve bu sabah yüzümü güldürdü, şuan okadar mesudum ki o_O

Bir kaç gündür kaybettiğim, evin altını üstüne getirmemize rağmen bulamadığım, artık umudumu kestiğim yitiğimi bu sabah itibari ile buldum,
hemde daha önce defalarca baktığım yerde.. Allahtan ümit kesilmez diye boşa denmemiş
Dün bir arkadaşa konudan bahsetmiş onuda üzmüştüm. Sonra onun verdiği bir duayı okumaya başlamıştım. Dediğine göre bu duayı okuyanın kaybı eğer evin içindeyse bulunurmuş. Bende evde hem arıyor, hem içimden duayı okuyordum ama akşam bulamadım. Sabah kalktım yine aklım kaybettiğimde :/ Duayı okuyup kalktım yatağımdan, giyinmek için kıyafetlerimi hazırlarken buldum yitiğimi :)) teyteyteytey lorkelorkelorke
Kayıp gerçekten zor ama çok zor. Allahım kimseye yaşatmasın, yaşattığınada benim gibi buldursun. amin

Okuduğum Dua;
İbrahim ethem
Kürkünü dikem
Yitiğimi bul
Sana 3 Kulhu, 1 Elham.
İnanın, daha birkaç gün içinde pes edip benim gibi ümidinizi kesmeyin, yaratan nelere kadir değil ki.. Hepimizi kayıpsız günler diler, tekrar gelebilmek üzere giderim :)

23 yorum:

tubitos dedi ki...

dua güzelmiş yaaa :D gözün aydın kuzu

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

tubitom.. evet canım güzel ve etkili :) Sağol hayatım Allahım kimseye yaşatmasın..

temerrüt dedi ki...

:) bu duayı ben de biliyorum,ilkokulda resim-iş çantamı kaybetmiştim (resim yapmayı sevmeyen biri için o çantadaki resimleri baştan yapmak ölüm olacaktı bu yüzden çok üzülmüştüm), annem o zaman öğretmişti sonra buldum hemen.meğer komşumuzda unutmuşum:)

ne güzel umarım kaybettiklerimizi hep buluruz,hatta kaybetmesek de çok güzel olur.:) çarşambayı ben de pek sevmem böyle haftanın başı değil,sonu desen değil,ortada arada kalmış bir gün bence:)

pembe mor alg dedi ki...

kaptım duayı tatlım;)

Ülkü dedi ki...

Aminnn :) yavru kuşum cnaım benim böyle durumlarda sakin olacaksın ki baktığını göresin önüne çıksın :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

temerrüt... Canım ben ilk defa duydum, keşke senin gibi daha önceden biliyor olsaydım ama insan başına gelmeyince bilmiyor işte. İnşAllah kimsenin başına gelmez eğer gelirsede bu duayı unutmasın :) Dediğin gibi inşAllah kaybetmeyizde, duaya ihtiyaç duymayız..

Ah çarşamba ahh düne kadar hep çarşamba seni sel alsada kurtulsam bile diyen ben bugün çok seviyorum onu, umarım oda beni severde artık barışık bir hayat yaşarız onunla :)

pembe mor alg... Kap hayatım kap, inanınca oluyor gerçekten. inşAllah ihtiyaç duymazsın ama bir köşede bulunsun :)

Ülkü... :) Haklısın hayatım, desteğin içinde ayrıca sağol..

marifet ellerimizde dedi ki...

canımmmm ne guzel bır sey ogrettın bıze....

senın ıcınde ayrıca sevındıım bak bulmussun..allah sevdıgı kuluna devesını kaybettırı sonra buldurumus:)))))))))

dua ıcın tesekkurler..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

marifet ellerimizde... Bildiğimi paylaştım hayatım, rica ederim :)

Evet Allahın takdiri, önce kaybettim sonra buldum :)

xcelis dedi ki...

=)) sana önce hayırlı çarşambalar diliyorum canımm ilk defa duydum böle bişiyi hemen kaydettim valla süper bişimiş
Öpoom seni

sevda s. dedi ki...

Gözün aydın pembişimmmm :)
Ben de duayı not alayım, ne olur ne olmaz :)

bahar006 dedi ki...

Yazını gülümseyerek okudum, ben de salı günlerini çok severim, pzt. den nefret ederim. Duaya gelince Kureyş suresi yitiği araken okunursa fayda görülür. Ben de çok kıymetli bir yüzüğümü kaybetmiştim ama bu duayı okuyarak aramaya başladığımda yattığım yatağın altında -daha doğrusu iki yataş üstüsteydi- ikisinin arasında bulmuştum aslında oraya girmesi imkansız ama benim aklıma gelip oraya bakmam ise mucizeviydi. Sevgiler:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

xcelis... Sağol hayatım bende öpüomm seni :) Kaydet valla inşAllah gerek olmaz ama olursda birebir, denendi onaylandı :)

sevda s.... Sağol balımm, evet hayatım ne olur ne olmaz, öpüyommm senüüüü .)

bahar006... Hep gül emi.. Sanırım hepimizin sevmediği gün var, ne diyelim sevdirsinlerde sevelim değil mi ama :) Onuda not edeyim canım inş ihtiyacım olmaz ama olursa aklımda bulunsun. Ne mutlu sende bende kavutuk kıymetlilerimize, darısı diğerlerinin başına..

GÜZİN dedi ki...

ay hakkaten çarşamba sıkıcı ne haftasonu ne başı bir garip:) ama ne mutlu sana bak çarşamba seni mutlu etmiş..dua süpermis canımcım..gözünaydın buarada:)

hemera-nyks dedi ki...

ne güzel duaymış öyle :) gözün aydın ayrıca :)
-
hemera

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

GÜZİN... Çarşamba ortada birgün olduğundan değilde bana hep can sıkıcı olaylar yaşattığından sevilmiyor canım, ama sonunda güldürdü yüzümü :) duayı not et bir kenara :)

hemera-nyks... Tşk edeirm canım, evet dua güzel ve etkili. Not et bir kenara :)

Adsız dedi ki...

Tü kayıplarımızı bulma umudu ile :) duayı not alayım, zaman zaman benimde başıma bu tür olaylar gelir. canım sagol mujksss :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Fısıltı... Not al canım, inşAllah ihtiyaç duymazsın ama olurda lazım olursa bir kenarda bulunsun, mucujs :)

Mehlika Yıldırım dedi ki...

ilk kez duydum böyle bır şeyı ılgıncmıs, kayıp olana kavustugun ıcın sevındım her daim boyle gul canım benım =)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Mekila... Bende ilk kez duydum valla :) Allah razı olsun canım benim, yaylada ye böreği çöreği götürr yarasın :)

Giz dedi ki...

Pembe esinti'm ben çok kaybederim evde bir şeyleri bu duayı yazıyorum bir köşeye tekrar kaybedersem ilk onu okuyacağım tatlım :)) bulmana çok sevindim kaybettiğini güzelim :)



http://gizliteras.blogspot.com/

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Giz'im... Valla hayatım kaybetmemenş temenni ediyorum çünkü arama aşamasından her yer dağalıyor :) ama kaybedersen bu dua yardımcın olsun, bana oldu.. öpüyorum seni :*

Stil Direktoru dedi ki...

amin melek kuzum hele sen ne istersen olsun yerin çok başka. yitiğimi dilen dilini anlatımını yerim ama ben senin!

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Stilim Hello Kityim... Abla Benim için ne düşünüyorsam Allahım sana bin mislisini versin inşAllah..

Ben seni çoook;
Sevdim
Severim
Seviyorum
Seveceğim..