Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

8 Temmuz 2011 Cuma

Şeytan Kilo Alır mı?..

.
Küçükken sofraya oturduğumuzda;
"Bismillahirrahmanirrahim(Allahın Adıyla) dedin mi, demezsen şeytan yer yemeğini" diyen anneme soruyorum,durunn durun size de soruyorum
Şimdi sofraya "Bismillahirrahmanirrahim(Allahın Adıyla)" demeden otursam, bir güzel yesem yesem doysam,
yemeğimi yiyen şeytan benim yerime kiloda alır mı :) ? Hayırlı Cumalar
..

27 yorum:

Aѕαннαяα dedi ki...

:)))) Hayırlı Cumalar..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Aѕαннαяα... :)
Hayırlı Cumalar canım.

Dürr-i Yekta dedi ki...

nerden geldine aklına ya çok güldüm :)) hayırlı cumalarrr,

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Dürr-i Yekta... Canım hiç kilo problemim olmadı benim, hep gençken yemicemde ne zaman yicem derdim. ama bir baktım hafiften göbek çıkıyor, sabah sabah bu geldi aklıma :))

Hayırlı Cumalar, hayrımız bol olsun canım..

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

hep böyle delim kal seviyorum seni be pembem ortaammm

BÜTÜ dedi ki...

Biz ablamla biraraya geldigimizde,bazen eglencesine yemegin ortasina geldigimizde besmele cekeriz ,o ana kadar bizle yiyen seytan besmeleyle birlikte yediklerini cikarirmis ve rahatsiz olurmus.Bir yerde duymustuk bunu,aklimiza geldiginde yapariz.Hayirli cumalar;)

Rory dedi ki...

:D
ah.
diyorum ya ben;
bu büyükler cok yalanci :o

bana da tabaginda biraktigin pirinc
tanesi kadar cocugun olur denmisti:o
Makinamiyim sanki anasini satim o kadar cocuk üreticem:D

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Editörüm... Damarımda var :)
Bende seni seviyoorum, güzel gönüllüm! muahhh ♥

BÜTÜ... Hay o şeytana varyaa :) Yemek yiyorda terbisiz sofradan bulaşıktan haberi yok :p
Sizinkide güzelmiş, şeytan oynatması :) İlk senden duyuyorum..
Hayırlı cumalar Olsun Canım..

Rory... :))
Bizim bi arakadaş var o tabağında hiç bırakmaz, ozaman yandı o çocuğu olmicak kısır dicekler adama ya :D

sevda s. dedi ki...

Canım sabah sabah okudum, ben de çok güldüm eğlendim
Sana da hayırlı cumalar

e.n.k dedi ki...

seytan bence yine seytanlik yapip ,doymak bilmeyerek yediriyor da yediriyor :)) yani kiloyu sen aliyor ,o da bi guzel doyuyor :))
hayirli cumalar canim..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

sevda s.... :) Hep gülelim patatesli yumurtam :)
Hayırlı Cumalar..

e.n.k... yok olasıca Şeytan işte, cin gibin cinnn :)
Hayırlı Cumalar özlediğim..

Krnc dedi ki...

Yazı ve yorumlar süpermiş:))
Ben nedense besmeleyi hep unutanlardanım.Ama yemek sonunda da aklıma gelse çekerim.Bu unutkanlığın bir sebebi işte.Yenmeye çalışıyorum ümitsizce:)Ama bunu yemeğin üstüne atlayıp gözü yemekten başka şey görmediği için unutuluyor olarak algılanmasın:))))
bunaklık derecesinde bir unutkanlık bu:)))
Hayırlı cumalar canım sana da ,saol:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Krnc... Tşkler :)
Tmm canım merak etme çok yiyorsun demicem :p
Bir dönem kardeşimde de vardı besmeleyi unutmak sürekli sofrada besmele çektin mi diye uyarırdım.. Umarım sende en kısazamanda unutkanlıgını yenersin..

Cumamız hayrolsun canım, öperim..

Aslı dedi ki...

hiç unutmam besmeleyi :) keşke dediginiz olsada, biz yesek şeytan kilo alsa..Allahım düşüncesi bile güzel :))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Aslı... Unutma unutma :)
Gerçekte olmuyor bari düşüncede mutlu olalım, yada şeytan alsın götürsün satmadna gelmesin :p

birdelisevda dedi ki...

Güldürdün beni:)

coco-jelly dedi ki...

hahaha ilahi kız:)hayırlı cumalar çiçeeem:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

birdelisevda... :) Hep gül emi..

coco-jelly... Güldün mü fıstıkım :)
Hayırlı cumartesiler, iyi haftasonları çiçeemm mucukss

Fısıltı dedi ki...

Hayırlı cumalar canımm :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Cansın... öptüm

rebeltakipte dedi ki...

nerden gelir böyle şeyler aklınıza yaa,çok güldüm gene :))biz yesek şeytan kilo alsa süper olur gerçekten

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Fısıltı... Hayırlı haftalar canım :))

Ablaaa... Şok ettin beniii sen Cansın!

rebeltakipte... Hiç ummadık Bir anda geliyor aklıma ve bu bizleri güldürüyorsa ne mutlu canım..

AskinAy dedi ki...

seninde yüzündeki gülücüklerin eksik olmasin canim:)

Kalzeno dedi ki...

Öncelikle Sanada hayırlı cumalar pembe esinti,Güzel bir soru ama sanırım cevabını biliyorsundur. Bu yüzden yediklerine dikkat etmeni ve şeytandan da uzak durmanı öneririm :)
Sevgilerimle

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

AskinAy... Amin ecmain canımm, Hoş geldin :)

Kalzeno... Cevabını bildiğim sorular sormam ben dermişim :p
evet canım Allah şeytandan da, kilolardan da uzak etsin bizi :)
Öperim..

Ülkü dedi ki...

Unutanlar Buse bile çekiyo ayıp yahu :))) ben alışkanlık edindim yüksek sesle çekiyorum masada unutan kalmıyor :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Ülkü... Helal sana :)
Unutma unutturma mucukss.