Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

16 Ekim 2010 Cumartesi

KaLbim Senindir

♥ ♥ ♥
Belki her zaman seni düşünürken bulmuyorum kendimi
Belki Tek senin için gelmiyor kalbimin tik tak sesi...
Türlü türlü düşünceler kaplıyor bedenimi
Ama ne olursa olsun Sensin kalbimin sahibi...


Bazen ben dağıtıyorum, sen topluyorsun
Bazen kırıyorum, yapıştırıyorusun
Off demiyorsun, pof demiyorsun
Sen beni niye bu kadar çok seviyorsun...

Bu kadar sevilen sevmez mi
Bunca güzellik görülmez mi
Yaptıkların karşısında bu Kalp erimez mi...

♥ ♥ ♥ KaLbim Senindir ♥ ♥ ♥



5 yorum:

üzüm kuşu dedi ki...

beğendim şekerim ben de birine kalbim senindir demek isterdim:)

Oje Delisi (: dedi ki...

Güzeldi... :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

cemre... tşk ederim. inşallah diyeceğin biri en yakın zamandan çıkar karsına

Oje Delisi... Tşk ederim saol.Hoş geldin :)

Dawn dedi ki...

merhaba cnm ben sinem..kalp çok hoş olmuş pek sevimli:)kroniktutku.blogspot.com

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Dawn... Tşk ederim cnm saol. Hoşgeldin ;)