Yasta, İsyanda, Ayaktayız..

Yasta, İsyanda, Ayaktayız..
Tacize, Tecavüze Uğramak İstemiyoruz! Vahşice Öldürülmek İstemiyoruz! Anamız Bizi Sizin İçin Doğurmadı!!!

17 Şubat 2010 Çarşamba

Soner Sarıkabadayı BUZ!


BUZ

Düşemem bu hale yeniden

Önüme bakamam günlerce aylarca

Gücüm yok artık oynayamam kimselere

Dert mi adın acı mı tadın bilene

Gözyaşım desen bitti bitti

Peşinden koştum gitti gitti

Tutmuyorum evet ağlıyorum

Senden daha fazla

Kim bakar ardına? Sen mi ben mi?

Adın ne senin? Gül mü diken mi?

Yana yana ben yandım

Benim adım korken

Senin adın buz mu

Söyle erimez mi ?

Gücüm yok artık oynayamam kimselere

Dert mi adın acı mı tadın bilene

Gözyaşım desen bitti bitti

Peşinden koştum gitti gitti

Tutmuyorum evet ağlıyorum

Senden daha fazla

Kim bakar ardına? Sen mi ben mi?

Adın ne senin? Gül mü diken mi?

Yana yana ben yandım

Benim adım korken

Senin adın buz mu

Söyle erimez mi ?


Çok Güzel Bir Şarkı Dinlemenizi Israrla Tavsiye Ederim :))

Tamam ya dinlemezseniz dinlemeyin ısrar etmiyorum vazgeçtim :p

... Gülümsemeniz Eksilmesin ...

Hiç yorum yok: